Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten of servicekosten?
Verzendkosten in Nederland:
De bezorging is gratis indien je bestelling 30 euro of meer bedraagt. Onder de 30 euro vragen wij een bijdrage van 3,95 euro.
*Gepersonaliseerde producten worden vanuit de Invulboekjes Drukkerij gratis verzonden en worden niet opgeteld in je winkelwagen voor de gratis bezorging van andere producten. Er gelden wel servicekosten.
Verzendkosten naar België:
De bezorging is gratis indien je bestelling 40 euro of meer bedraagt. Onder de 40 euro vragen wij een bijdrage van 3,95 euro.
Servicekosten voor gepersonaliseerde producten vanuit Invulboekjes Drukkerij:
Voor het personaliseren van producten worden vaste servicekosten gerekend van 3,95 euro en maximaal 1x per bestelling. Er zijn geen verzendkosten.
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij Invulboekjes.nl kun je gemakkelijk en veilig vooraf of achteraf betalen met de volgende betaalmethodes.
✓ iDEAL
✓ Achteraf betalen (via Billink, geen minimale bestelwaarde)
✓ Apple Pay
✓ Google Pay
✓ Bancontact
✓ Sofort Banking
✓ Creditcards: Mastercard / Visa / Maestro
Wat is levertijd van mijn bestelling?
We verzenden je bestelling altijd binnen één werkdag als alle producten op voorraad zijn. De verwachte levertijd van ieder product wordt getoond bij de productprijs en in de winkelmand.
Als alle producten op voorraad zijn en indien je op een werkdag vóór 23.30 uur hebt besteld, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd* (in Nederland en België). Lees hier meer over de levertijden.
Verzenddagen zijn maandag t/m vrijdag tot 23:30 uur, en zondag tot 21:00 uur.
*Dit is een geschatte levertijd. We doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. Het is echter in een enkel geval mogelijk dat door omstandigheden de bezorging is vertraagd.
Krijg ik altijd een gratis stickervel bij de bestelling?
Bijna altijd! Het gratis stickervel wordt automatisch toegevoegd aan je winkelmand zodra er iets in zit.
* Met uitzondering van de gepersonaliseerde producten, deze worden vanuit de Invulboekjes Drukkerij verzonden en bevatten daardoor geen stickervel.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
We streven ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is geplaatst, wordt deze direct verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het in veel gevallen niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.
Je kunt je bestelling na ontvangst uiteraard wel aan ons retour sturen.
In een enkel geval kan je bestelling nog geannuleerd worden. Stuur hier voor een mail naar [email protected] met je bestelnummer.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Wij sturen na het plaatsen van de bestelling altijd een bevestiging naar het opgegeven e-mailadres. Heb je ‘m niet ontvangen? Kijk eens in je Spam/ongewenste map. Is hij hier ook niet? Dan kan het zijn dat je e-mailadres niet juist is gespeld, neem in dit geval even contact met ons op.
Iets vergeten mee te bestellen
We streven ernaar om je bestelling zo spoedig mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is geplaatst, wordt deze direct verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het in veel gevallen niet meer mogelijk om iets aan je bestelling toe te voegen.
Stuur ons bij voorkeur een e-mail en bestel het gewenste product via de website, we zullen de artikelen dan samenvoegen als dat nog mogelijk is.
Ik wil iets retourneren of ruilen
Je kunt je bestelling niet omruilen, maar wel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Lees hier alles over het retourneren van je bestelling.
Kaartje toevoegen of cadeauverpakking
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om een persoonlijk kaartje aan je bestelling toe te voegen of om je bestelling als cadeau te laten inpakken. We werken er aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.
Duizendmaal sorry! Stuur alsjeblieft een mail of Whatsapp met een foto van het beschadigde artikel en we lossen het zo spoedig mogelijk samen met je op.